söndag 4 mars 2012

Salve!

Vi  var på sumobrottning för några månader sedan, och jag kom på idag att jag ville lägga upp en video jag filmade därifrån. Jag hade väldigt låga förväntningar måste jag erkänna. Sport är verkligen inte min grej, och vi gick mest för att "man måste passa på när man är här" och för att vi kunde få extremt billiga biljetter genom skolan. Men vad jag är glad att vi gick!
De sjunger ju! det hade jag ingen aning om, och vilka pipor de har dessutom!

uppdatering: okej jag kan inte få det för****de film***et att funka just nu. försöker ladda upp det igen senare.



1 kommentar:

klockor kopior sa...

Men här är rub - kvantsystemen är exceptionellt bräckliga. De fake Audemars Piguet försämras av interaktion med sina miljöer på ett sätt som raderar deras användbarhet. I min akademiska fake IWC karriär och i mitt företag, Q-CTRL, fokuserar vi på att ta itu med detta problem, hjälpa till att stabilisera kvantsystem och göra dem mer användbara i kvantberäkning (och andra fake rolex applikationer).
Ett sätt vi gör detta är faktiskt starkt fake Rolex kopplat till tourbillonens fysik. Klocksamlare vet att genom att fysiskt rotera buren som håller balanshjulet är det möjligt rolex replica att dynamiskt "genomsnå" de snedvridande effekterna av tyngdkraften på klockans hastighetsnoggrannhet. I kvantsystem rolex kopia använder vi liknande "dynamiska stabiliseringstekniker" för att förbättra livslängden för, till replika klockor exempel, den information vi kodar i en atom. Genom att matematiskt "rotera" kvantsystemet på rätt sätt kan rolex kopior vi förbättra dess användbarhet och prestanda.