lördag 31 mars 2012

Salve!
Mycket har hänt sedan senast. Jag har fått pengar från csn. Vilket innebär att vi kunnat piffa upp hemmet en aning, mig själv en aning (med butikernas nya vårmode) samt äntligen införskaffa en telefon!
Dessutom har Toms far och bror varit här och hälsat på också =) och vi har flängt runt stan som galningar.
En rejäl släng av influensa har jag hunnit med också.



Fuji i solnedgången


Yokohama var extremt grått och regnigt när Ulf och Oskar anlände, men vi lyckades ha det trevligt ändå :)






Vi besökte bland annat en bar med super mario-tema i Shinjuku.

1 kommentar:

fake rolex sa...

vattentålighet. Ja, 2000m rolex replica i en 41 mm, ultralätt klocka med en mycket blygsam 13,3 mm väska höjd. Helt absurd och överdriven och rolex kopia cirka 1 995 m mer vattenbeständighet än jag någonsin kommer att behöva, men om du vill replika klockor försäkra dig om verktygets kapacitet på handleden bör det göra tricket. Och det är den här rolex kopior funktionen som får mig att le när människor kritar upp huvuddelen av dykurar till hög vattenbeständighet (jag klockor kopior tittar på dig, Tudor Pelagos, med din 500m vattenresistens). Det handlar inte om storlek, utan rolex klocka kopia konstruktion, design och tolerans - något som Sinn spikar som få andra.