lördag 7 januari 2012

jomenvissst


Idag köpte jag äntligen ett par varma mjukisbyxor att glida runt i hemma i vår svinkalla lägenhet (notera gärna även vår nya matta, mina fötter jublar varje morgon). Storlek XL såklart, i någon slags stickad fleece med skimmereffekt och extra elastisk på längden, så att man kan dra upp dem ända upp i armhålan riktigt kalla mornar. Av märket Virgin Grave. Några frågor på det?


Nu har jag ju tack och lov redan lyckats snärja en intet ont anande karl som aldrig hade kunnat drömma om att hans bättre hälft en dag skulle bära dessa förföriska skapelser i hans åsyn. I annat fall hade nog ett namn som Virgin Grave kunnat förefalla aningen avskräckande för en ung kvinna.

2 kommentarer:

Liva sa...

Fett hett bejb! Jag är helt klart för!

Sziri sa...

jag med du ser fett saxy ut ;)